Welkom op mijn blog!

Het is altijd leuk als je een berichtje achterlaat: ervaringen, opmerkingen, tips.....

zondag 19 september 2010

hulp


Eigenlijk moet er snel hulp, echte hulp, professioneel dus.
Mijn zus en ik doen er alles aan mijn vader te overtuigen
Altijd weer zijn redenen dat weg te wimpelen, uit te stellen.
De thuiszorg wordt zoveel mogelijk buiten de deur gehouden en er worden dames betaald om 1x per week met moeder te wandelen.
Wij, de dochters, komen in het weekend: houden gezelschap, wandelen en doen boodschappen.
Als ik op zaterdag arriveer en moeder heeft al gewandeld met betaalde dame, ben ik heimelijk boos. "Ja" zegt mijn vader ""dame kan het goed gebruiken: studerende kinderen...."
In gedachten kaffer ik haar uit, zeker nadat ik verneem dat ze ook bij de thuiszorg in dienst is. Ik hoop maar dat ik verkeerd begrepen heb en dat dame toch in functie is geweest of een vriendendienst verleent.
Het zit me dwars....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten