Welkom op mijn blog!

Het is altijd leuk als je een berichtje achterlaat: ervaringen, opmerkingen, tips.....

woensdag 1 september 2010

Gisterenochtend

Mijn zus neemt de telefoon op, het is mijn vader.
"Het is niet voor een puzzel dat ik bel, maar... het is ma...
Zijn stem klinkt onzeker, hapert en na een stilte komt ma aan de lijn:
"Mijn familie moet komen..mijn familie moet komen..."haar stem trilt en gaat over in snikken, hard snikken.
De verbinding wordt verbroken....
Mijn zus belt mij.
"Ja met mij, nog gefeliciteerd natuurlijk, maar daar bel ik niet voor, het is pa en ma..."
Mijn zus doet verslag van het vreemde, verontrustende gesprek, zij zal zelf poolshoogte nemen: In de auto springen om 100 km verderop te kijken wat loos is.
Ik heb een verjaardag, mijn jongsten worden 18.
De hele dag doet raar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten